På språng

3 kommentarer
Idag blir det en dag på språng.
 
Först leverantörsmöte hos leverantören sen en visning hos en annan del hos leverantören, därefter regionsmöte för att sedan ta mig till ett projektmöte. Därefter hoppas ja hinna hem så jag kan slänga över två par byxor jag kapat till mamma innan jag ska på massage... hej å hå vad det går!
 
1 Sanna:

skriven

Oj vad massa möten.. hoppas du har en bra dag och att du får ett bra avslut med massage !
Kram

Svar: Jag har väldigt mötestung tillvaro... för få och man springer på allt. Massage riktigt skönt. Idag blir det håret.
Frk M

2 kolonilotta:

skriven

Jag blir trött bara av att läsa! :)
Men slutet lät skönt!!
Med massage!
Kram.

Svar: Ja, sen fastnade jag hos mamma... tårar tårar tårar.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Glöm inte att andas!!

MariaG

Svar: Nä jag andas och andas så jag snart svimmar. Hann med ett telefonmöte med min chef också. Tur jag har henne.
Frk M