Söndagmorgon

2 kommentarer
Somnade ganska sent då jag fastnade i en serie på Netflix - Modern family. Galet rolig tycker jag. Relationer relationer säger jag bara. Se den om ni gillar att man driver lite. Lite Al Bundy humor tycker jag allt det är. Trots det vaknade jag tidigt vilket i sig kanske är bra så jag somnar ikväll :)
 
Idag blir det jobb och träning på itrim. Förhoppningsvis också en promenad. Jag borde rensa lite också ;) Har några pappershögar jag vill ha undan och sen gå igenom bokhyllorna.
 
Det är en lugn och en ganska ensam helg denna vecka. Har inte träffat en kotte i alla fall inga vänner. Måste ta tag i mina helger lite men när de kommer är jag så trött att jag helst inte vill träffa någon.
 
 
 
 
1 Cia:

skriven

Känner igen trötthetskänslan - får så mycket social kontakt på jobbet så till helgen vill jag bara vara i fred vilket inte är så bra. Det blir som ingen input utifrån som kan sparka igång mig. Skärpning på oss!
Cia

Svar: Ja, vi får skärpa till oss. Men först ska du se till att få balans och känna att du tar hand om din mamma på det sätt du vill göra det på.
Nästa helg har jag i alla fall lite aktivitet inbokat med middag på fredagen med vänner.
Frk M

2 gemsofmylife:

skriven

Åhhh vårt precis vad du menar med trötthetskänslan ... Ingen lust /ork med varken vänner eller familj .... Bara vila så fort man får !
Men just nu känner jag mig pigg och glad har haft en underbar vecka,hittade inte alls wi-fi du skrev om och wi-fi på hotellet var under all kritik ..
Men skönt att bara MÅSTE ;) släppa allt och mysa med lillskruttan .
Kram

Svar: Skönt att veckan varit bra!Jag bodde på ett av paradise hotellen, och då hade jag fri wifi på alla3-4 hotell de har där. SÅ när jag tränade och var på spa etc hade ja wifi såväl som på eget hotell.
Nja kvalitén var inte den bästa men då de flesta sov fungerade det fint :)
Frk M