Svårt att släppa

Kommentera
Jag har skitsvårt att släppa veckan som gick. Det bara maler och maler och maler. Blir således superstressad då jag kommer gå in i en ny vecka utan energi.
 
Igår fick jag till två träningspass som var bra för huvudet i alla fall. Idag blir det ytterligare ett hoppas jag. Tror jag ska försöka få till en promenad i solen också. Å så självklart jobba ikapp lite. Gårdagen var jobbfri med undantag för några mail som tur är.
 
Har lyckats spärra mitt friskis kort också... det tyder på stress på hög nivå. Bokar pass som jag inte minns och således inte avbokar. INTE bra! Nu måste jag förbi och låsa upp det mot betalning så jag kan boka pass igen.
 
Jag fick till en redig måbra igår för hela veckan som gick... nya tulpaner, överlacket seche vite och nya mediciner.
 
Hur ser er söndag ut?