1 kolonilotta:

skriven

Numera köper jag bara!
Inte säljer.
Hoppas det går bra! :)

Svar: Det går bra men alla knep är välkomna.
Frk M

2 Cia:

skriven

Har bara köpknep då jag aldrig sålt där. Lycka till!
Cia

Svar: Köpa är också bra ibland 😊
Frk M

3 MariaG:

skriven

Man måste tydligen ha väldigt populära varor,och så ska de vara väldigt billigt, utrop på 1 krona...Jag försöker lite då och då, men utan större resultat dvs det blir för lite pengar och oftast har jag satt ett lägsta pris och inte ens blivit av med varan....Märker man att varan inte kommer upp i det pris man vill kan man låta en kompis ropa in varan och på så vis slippa sälja den för ett allt för lågt pris!
Nä jag kommer nog hädanefter enbart köpa, sälja ger inget!
MariaG

Svar: Jag har mest sålt helt nya saker ofta med lappar kvar. Haft utrop på 99 och 149 och de har sålts. Sen har jag några som inte vill gå. Ska prova att sätta ned dem rejält.
Frk M

4 Jonna:

skriven

Beskrivningen och bra bilder är viktigt.. o jag brukar sälja en hel del och det funkar jättebra! Bäst är att börja med utropspris 1 kr men jag sätter ofta reservationspris ifall jag har något dyrare att sälja, så slipper jag sälja om res priset inte nås. Ibland använder jag fast pris också. De brukar va bäst om auktionen går ut på helgen för då verkar folk sitta vid sina datorer... de gör stor skillnad! kostar ju aldrig något att testa...

Svar: Tack för jättebra tips Jonna! Jag brukar sätta ut annons på helgen så det avslutas på helgen. Köp nu pris men jag ska prova som du säger med 1 kr och ett reservationspris. Det har gått både bra och dåligt på mina auktioner så jag hoppas jag snart hittar alla smarta knep :)
Frk M