En vattenfylld morgon

3 kommentarer
Jag kliver in i duschen mer sovandes än i vaket tillstånd som vanligt och vrider på duschen. Vatten fullkomligt sprutar runt i hela badrummet trots duschdraperiet. Duschslangen hade tydligen totalhavererat när städerskan varit här... innan läckte den ju bara.
 
Jaja fyller karet med gott mod och tar ett snabbt morgonbad istället. Hoppar ur och börjar borsta tänder när jag känner det blir blött om fötterna.... stopp i avloppet!
 
Grrr jag tror jag backar ned under täcket igen...
 
Då vet ni vad jag gör denna fredagkväll :(
 
1 MariaG:

skriven

Usch!! Du verkar inte ha sysselsättningsproblem...:-O

Undrar över en sak, i din text är orden här understruket och om man klickar kommer man till Funiture box, varför? :-)

MariaG

Svar: Nä det händer saker nu skulle man kunna säga.
Hm, vilket ord var understryket? När jag kikar nu verkar det inte finnas.
Frk M

2 Susanne :

skriven

Å nej!!!
Inte alls vad man vill göra en fredagskväll!
Hoppas det går bra.
Du får väl passa på att köpa en riktigt skön ny dusch nu då när den ändå gick sönder!
Det finns ju så mycket att välja mellan nu!
Hoppas du får tid till lite mys när du är klar.
Kram

Svar: Jag tog champagne på fredagkvällen och jagar duschslang nu på lördagen istället. Det tycker jag var ett ok byte.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Det var ordet "här" :-)

Svar: Märkligt. Jag ser det inte... men säg gärna till om det dyker upp något sådant igen.
Frk M