Morgon Yoga

2 kommentarer
Jag har hittat ett 5 minuters program med morgon yoga som inte innehåller hundar och kor och liknande övningar som är dödens för min rygg.
 
Det är nu 3:e morgonen jag gör programmet och jag tänkte jag ger det en vecka innan jag säger bu eller bä.
 
Hitintills tycker jag det är ett rätt skönt sätt att morgna till sig på.
 
1 Linda:

skriven

Har också funderat på att börja med en kortis på morgonen för att komma igång. När du gör din utvärdering kan du väl berätta var man finner programmet. Är det en app eller ngt du hittat på nätet?

Svar: Berättar då jag kör en vecka :)
Frk M

2 Sanna:

skriven

Yoga är en perfekt start på morgonen !!!
Och du kommer märka att kroppen blir rörligare efter ett tag så verkligen ge det en chans :)
Kram

Svar: Yogar du om morgnarna?Vi får se hur länge jag håller i det :) Har en förmåga att vara lite ombytlig ibland men minst en vecka så jag ger det en någorlunda chans.
Frk M