Så gick helgen och det är vardag igen

En kommentar
Den här helgen har jag verkligen vilat upp mig.
 
I fredags efter jobbet var jag på Livet är en schlager på Cirkus. Fantastisk musik och otroliga röster med bla Peter Jöback och Helen Sjöholm. Historien i sig är glättig men med så otroligt mycket undertoner och budskap i som är otroligt viktiga.
 
Lördagen gick mest till att såsa om omkring. Sov ut mer än ordentligt så jag inte kunder sova på kvällen. Fick till både träning och promenad i det vackra vädret.
 
Söndagen var lite jobbigare att ta sig ut på. Träning fick jag till i alla fall. Å så blev det lite jobb men bara lite.
 
Jag har också hunnit med att köpa två handväskor på rean på Accent. Två färgglada till sommaren. Kommer i separat inlägg :)
 
Hoppas ni också har haft en bra helg.
 
1 kolonilotta:

skriven

Jag håller med dig om musikalen!
Vissa delar var lite sega men wow vilken musik! :)
Hoppas du haft en bra dag!
Kram Susanne

Svar: Tack, ja man får se vad det kan bli nästa gång :)
Frk M