Eurobonus och flygpoäng

En kommentar
Grrr även om jag nu flyger så kommer jag tappa poäng på mitt eurobonuskort som gör att jag kliver ned i ett steg i medlemsnivå. Önska så att någon skulle vilka skänka några poäng till mig men det ser ut att vara hopplöst då alla är i samma sits verkar det som. Brukar alltid lösa sig de år man inte flygit lika mycket men denna gång verkar jag gå bet :(
 
Föresten så tycker jag att de "nya" korten är ritkigt snygga.
 
 
 
 
1 Gemsofmylife:

skriven

hihi finns en film om dessa kort ;) och det gällde att få platina om jag inte minns fel ;) som jag samlade då jag jobbade på pfizer vi reste ju jämt och det var perfekt med bonuspoängen som gjorde att man kunde ta med sig och åka iväg :) nu är det mannen som står för det och samlar in bonuspoäng ;)
Stor kram till dig finaste !!
ps. kalendern är från lagerhaus en perfekt adventspresent ;)
Sanna

Svar: Galet svårt är det när man inte reser med jobbet längre och när man gör det finns restriktioner om att inte använda privata bonuskort. Fast får hyfsat ihop på mina privata resor men nu ser det illa ut :)
Kram
Frk M