Tre bra saker idag

3 kommentarer
Idag har varit en konstig dag. Jag har liksom inte riktigt haft ordentlig fokus på något känns det som... men hur som har några bra saker skett :)
 
  • en trevlig lunch med kollega
  • jag kom iväg på träning - indoor walking intervall puls
  • mitt nya mobilfodral hade kommit då jag kom hem
 
Förr frågade jag alltid vad är ditt bästa idag. Det är inte så dumt att ställa den frågan i alla falldå och då till dem man bryr sig om så... jag frågar er: Vad är ert bästa idag?
 
 
1 Susanne:

skriven

Nu har ju jag legat hemma sjuk hela dan så det finns inte så himla många braiga saker att lyfta fram.
Men det bästa måste ändå vara att det är rent och fint i hela lägenheten utan att jag behövt lyfta ett finger!
För just idag var det dags att få besök av städerskan.

Svar: Å så härligt. Min kommer imorgon onsdag :)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Och det är ju en super bra sak! :)

Svar: Absolut :)
Frk M

3 Gemsofmylife :

skriven

Vad härligt att du börjat skriva tre bra saker och det var riktigt bra saker :) Min bra sak var idag att jag pratade med min chef om att jag kommer inte hinna så mycket ekonomi på 25% och att det kändes bra att inte få skuldkänslor för att jag inte orkar !!
Kram till dig❤️
Sanna

Svar: Vad skönt att ha diskuterat det så det inte blir onödig stress och press. Man borde göra det ännu mera.
Frk M