Blev det bättre efter helgen?

En kommentar
Helgen blev en tänkarhelg. Löste det något?
Nä snarare tvärtom att jag är ännu mer frustrerad. Att ha en chef som är ännu mer frustrerad gör det svårare. Han forserar så man får plocka upp resterna av sig själv och från andra efter mötena. 
 
Kanske är det dags att flytta på sig.
 
Efter jobbet idag är det i alla fall lite nöje då jag ska träffa en kompis och ta ett glas vin. Bra där! (Igår avbokade jag privat nöje till förmån till jobb... måste sluta med sånt).
 
 
1 Susanne:

skriven

Vilket trevligt avslut på en jobbig dag! :)
Jag ska också in till stan och möta upp kollegor på en aw. Egentligen får jag väl inte kalla det för det eftersom jag varit ledig idag! :)
Vart ska ni hålla till?
Kram

Svar: Klart du får kalla det aw... du slutade bara lite tidigare än de andra :)Ja, det var trevligt. Skönt med avkoppling ibland.

Vi var på en tapas bar och åt och drack lite gott. En lugn och skön kväll.
Frk M