Mål för att lyckas

2 kommentarer
Mål för att lyckas komma tillbaka i form är viktigt. Jag börjar fokusera på 
 
  • måltidsordning - mat måste vi ha regelbundet inte bara då och då
  • träning 2-3 gånger i veckan
  • daglig motion 8000 steg minst men gärna mer
  • sömn måste lägga mig i tid och se till att jag får minst 6 gärna 7 timmars sömn per natt
 
 
 
1 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Den där listan skulle lika gärna kunna skrivits av mig för jag behöver verkligen fokusera precis på de sakerna. Förutom sömnen, för jag sover redan väldigt bra varje natt.

Lycka till!

You Rock!!!

Svar: Tack för din kommentar!
Tänk att det ska vara så svårt att göra saker för sig själv vilket detta verkligen är. Måste vara jätteskönt att kunna sova ordentligt om nätterna!
Frk M

2 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Just när det gäller träning så har jag så svårt att komma igång. Eller så börjar jag och kör några gånger och sen har jag miljoner ursäkter.
Ja, det är väldigt skönt att sova. Jag har alltid haft bra sömn, tack och lov. :)

Svar: Ja det gäller att hitta något man tycker är roligt! Bor du i Stockholm eller annan storstad så finns det gott om utbud. Det gäller att våga prova 😊
Frk M