Nya tider

Kommentera
Funderar lite här med morgonens första kaffekopp i min hand.
 
  • Idag måste jag jobba ikapp lite och sen in lite i förväg - känns helt ok!
    Hör och häpna - min rekrytering har kommit i mål och den nya medarbetaren idag inte har något uppdrag utan kan komma pronto. Kommer alltså att introducera en hel del i veckan då det främst är mig han plockar arbtsuppgifter ifrån. Sen att jag måste låna ut honom 50% direkt vill jag inte tänka på. Men att jobba idag känns lite lättare än andra helger.

  • Normaltid... gör det mitt liv ännu mörkare på morgonen?
    I så fall tycker jag vi ändrar inatt igen.

  • Borde hinna med att installera en ny telefon hos mina föräldrar
    Den ska hjälpa dem oavsett om de är döva eller blinda.... Rekommenderar den om ni har äldre föräldrar som börjar se och höra dåligt. Doro phoneeasy 312 för den som undrar.
    Fast å andra sidan så länge jag inte gör det har jag det ganska lugnt telefonmässigt. 

  • Tvätta borde jag också göra
    Undra om jag tänkte på det sist och verkligen har bokat en tid.

  • Hemmet har fullständigt rasat ihop - någon som är sugen på att göra en make over? 
    Välkommen till mig i så fall.

  • Träning gulp!
    Sätt inte upp det som ett mål du kommer bara känna dig usel då du inte kommer hinna med det.
 
 
Telefonen som jag kanske är klokast om jag avvaktar med att installera...