Tre bra saker igår och måluppfyllnad

Kommentera
Igår hade jag en bra dag i stort.
 
  • en ganska lugn arbetsdag jämförelsevis och jag kom iväg kl 15 även om jag skulle gått kl 13 så blev den betydligt kortare än vad en vanlig arbetsdag varit på senare tid.
  • jag sprang på en granne på stan som ropa på mig och var glad. Det smittade :)
  • en tid hos min frisör på Björn Axén med skön hårbttenmassage, många skratt, cava i glaset men framförallt som alltid en bra klippning.
 
Så hur går det med måluppfyllnaden?
 
  • måltidsordning - check! Kvällsbubblet inkluderades i kalorierna för dagen.
  • träning 2-3 gånger i veckan - får bli en annan dag i veckan...igen...
  • daglig motion 8000 steg minst men gärna mer - med maginal!
  • sömn 6 gärna 7 timmar - check med bravur även om jag vaknade tidigt!

Dag 5 avklarad. Nu tar jag dag 6 och ser hur det går på en helg.