Tyger till höger och vänster

3 kommentarer
Jag vet inte om ni vet eller kommer ihåg men jag brukade sy en hel del tidigare. Mestadels klädsömnad. Tyger har jag i parti och minut tyvärr då jag även varit en shopoholic på dem. Med åren har det blivit en hel del mindre sy av. Jobbet har tagit min kraft och jag har mest sett det som en stress. Försöker nu sälja av en hel del tyger jag vill bli av med. Är det någon av er som syr?
 
Jag har några tyger nu till salu:
Svart ullboucle 140*60 cm
Fungerar fint til kläder.
Kan fota om ni är intresserade. 
 
Rutigt tyg 160 * 160 cm
Fungerar fint til kläder.
TYG 160x160 cm
 
Ljus ljus Aprikos 150*250 cm
Fungerar fint till draperi, duk eller gardin. 
TYG 150 x 250 cm
 
Ljus aprikos 150*500 cm
Fungerar fint till gardiner
TYG bredd 150 cm längd 5 meter
 
 
 
Hör av er till mig om ni är intresserade av något tyg. 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag äger inte ens en symaskin.
Men jag har många ggr funderat på det...
Kram.

Svar: Tja alla kan inte sy då skulle vi inte behöva köpa gläder och gardiner... fast å andra sidan gör jag både och ;)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Jag har oxå en massa tyger som ligger, men hoppas på att sy-energin kommer tbx.

Svar: Jag har massor jag vet jag aldrig kommer göra något med och försöker bli av med. Säg till om du letar efter något :)
Frk M

3 Gemsofmylife:

skriven

Nja jag ska nog inte sy fast jag önska att jag kunde ;)
Kram

Svar: Nä alla ska inte sy oavsett om de kan eller inte. Jag hinner aldrig och blir aldrig klar så starta projekt är dumt.
Frk M