Ur spår!

2 kommentarer
Jag är just nu ur spår på alla sätt.
 
Jag:
  • jobbar på nivån så det är ohälsosamt och jag får inte längre effekt av timmarna jag jobbar.
  • tappat träningen helt
  • tappat kosten helt - äter, äter inte, äter vad som helst när som helst
  • slutat umgås med vänner och familj i det stora då jag inte har tid och energi och ständigt bara hör tjat
  • blir inte frisk från tidigare förkylning och syresätter skitdåligt + att jag äter mediciner mer än vanligt
Jag vet att jag måste ta fokus och ändra allt... men hur? Vad jag än gör är det bara återvändsgränder pga andra eller mig själv.
 
Idag är det en funderardag!
 
1 home2tiny:

skriven

Jobbigt när man hamnat i ett sådant "hamsterhjul" känner delvis igen mig och det krävs en hel del för att få fokus på "rätt" saker. Hoppas det känns bättre efter en helgs ledighet. Kramisar Tina

Svar: Ja, det är svårt att hitta ut då det snurrar fort. Hoppas man av så slår man sig hårt.
Frk M

2 Gemsofmylife:

skriven

Vet du ...
Du låter verkligen som du gått in i utmattnings stadiet ,:( du gör som jag och det visar kroppen med att aldrig bli frisk !!!
Se till att få hjälp på jobbet !! Du arbetar troligen för många fler än du borde :/ men när du klappar ihop är det ingen som tackar dig !!!
Du är viktigast i ditt liv var rädd om Dig snälla ❤️ Kram Sanna

Svar: Vi försöker gemensamt hitta en lösning på jobb. En droppe i havet är snart på plats. Det finns många faktorer som måste förändras och jag försöker hitta rätt ände att börja i.
Frk M