Behåll sommarkänslan med snyggt från Zalando

En kommentar
September kom och med den också hösten. Men det går att hålla kvar sommarkänslan även om man klär på sig lite och man behöver ha större väska till jobbet och skolan. 

 
Nedan är nummer 2 och 3 direkt jag...enkelt och stilrent. Jag blir äldre och släpper på principer så nr 1 har blivit mig mer och mer kan jag säga. Tycker dem är supersnygga :)
 
Kollage från Zalando
 
1. Byxor | 2. Topp | 3. Väska | 4. Hatt | 5. Skor
 
Sponsrat inlägg


 
1 Mia:

skriven

Hej!

Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har Verkligen!

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två!

Vem vet min blogg kanske är något i din smak?
SE DEN GÄRNA!

Ha en bra dag!
Kram!

http://myckerensam.bloggplatsen.se/

Svar: Välkommen hit och tack för din kommentar. Det är en salig blandning på min blogg och den fungerar mycket som en ventil.

Välkommen åter.
Frk M