Jag utmanar er...

En kommentar
Ingen kan göra allt men alla kan göra något.
 
Jag utmanar er att göra just något. 
 
Hur värderar du 255 kr?
Är det mycket pengar? För de flesta inte alls. Vi gör ett felköp på HM. Det räcker inte ens för taxiresan hem från krogen. För att inte tala om vad man lägger på krogen... 
 
För 255 kr kan man köpa ett nödpaket innehållande mat, vatten, kläder skor mm. 
 
 
 
Jag köpte ett till frukost idag. Så enkelt är det. Ett fåtal klick. Vill du skänka andra belopp går det också bra naturligtvis. Även att skänka till andra föreningar eller hjälpa till på annat sätt. 
 
Vad kan du göra?
Denna artikel får mina ögon att tåras. Det är så fint hur människor sluter upp och vill hjälpa till. 
 
Vill du hjälpa till men inte ver hur?
Här kommer tips. 
 
 
 
 
 
1 Ting:

skriven

Bästa utmaningen jag någonsin sett! <3

Svar: Tack, det är bra att vi alla uppmärksammar detta och hjälper till.Fina du som är månadsmedlem som världsförälder. Bra inlägg om det på din blogg. Och nu också FNs UNHCR och rädda barnen.

Jag tror du är en riktig ängel Ting.
Frk M