Sa jag att jag hade shoppingstopp?

En kommentar
I London gick det naturligtvis sådär. Trots att jag inte skulle handla så kom 3 tröjor och en kofta hem...
 
Nu googlar jag för fullt efter något jag verkligen behöver så det har jag  gett mig ok på att köpa - ankelboots. Lite åt ridskohållet/jodhpur. Har ni några tips på bra och bekväma sådana?
 
Funderar lite åt detta hållet... fungerar ju både till kjol/kläsnning och byxor.
 
Zign - Ankelboots - black
 
1 Susanne:

skriven

Jag har sagt att jag inte ska handla så mycket i USA, men det lär nog slinka ner lite av varje ;)
Man måste få köps nödvändig saker och ett par ankelboots är nödvändigt.

Svar: NYC åker jag till i november och då ska jag handla...:)Framförallt det jag behöver efter lista men också annat kommer självklart med hem.
Även om dollarn gått upp och det inte är lika förmånligt är det fortfarande avsevärt mycket billigare.

Har för mig du varit där förr.... annars är mitt tips att spana in vinterskor, dunjacka etc då det är klart billigare. Även om du använder make up å så är det prisvärt.
Frk M