Colour ID på Kicks

Kommentera
Var in igår på vår lokala Kicks butik som personalmässigt har lite att önska, åtminstone för en del av medarbetarna. Det hjälper inte heller att jag direkt dömde en av tjejerna som såg att komma så långt ifrån hälsa/skönhet som man kan komma. Naturligtvis var det då hon som skulle hjälpa mig. 
 
Jag är ganska ljus i hyn och har svårt att hitta ra foundation. Jag har ett mineralpuder men ibland vill jag ha flytande... Då det talats mycket om Colour ID sä tänkte jag why not. 
 
Det börjar inte bra... jag får då tjejen som är så långt ifrån ett signum med skönhetsvård man kan komma. Hon ser sur ut och hör och häpna trots det var min tur så avbryter hon och tar två andra kunder innan hon fortsätter att hjälpa mig. Fler expediter fanns i butiken. 
 
Mätning utförs och jag blir inte klok på de alternativ hon visar mig (efter att jag ber henne visa dem...).De är alldeles för mörka. Efter att ha tittat på tre olika säger hon surt att jag kan få koden så jag kan kika på webben. Det accepterar jag då jag inser att bra hjälp kommer jag inte få av henne. 
 
Kommerhem och lägger in koden på Kicks webbsida... och får helt andra alternativ än hon sa! Så antningen sjabbla hon med alternativen eller så har jag fel kod... bara nörja om från början.