När man har en röst som vägrar att återvända

Kommentera
Det finns både fördelar och nackdelar med att inte ha en röst. 
 
Fördelar: 
  • Mamma säger hon ska sms:a istället för att ringa (hennes samtal är måååånga och helt osammanhängnande). till saken hör att hon inte klarat av att sms:a på flera år så jag får några lugna dagar.
  • Inte särskilt många går i diskussion med mig, mycket praktiskt och effektivt på jobb.
  • Min talang till att ta alla toner samtidigt uteblev då jag sjöng med på konserten i fredags. Jag sjöng men hördes inte.
  • Man får väldigt många att le och skratta när man väl måste försöka väsa fram något.
Nackdelar:
  • Jag har oerhöt svårt att vara tyst. Det liksom bubbla im ig på något sätt.
  • Ofta får jag jobba med tolk när jag har telefonmöten :o
  • På krogen i fredags var det lite trist då konverationen uteblev kan man säga. Men go drink fick jag.
 
Idag fortsätter jag att vara tyst....