Ny vecka igen

2 kommentarer
Så har vi en ny vecka igen. Sovit krackigt har jag gjort och jag tror det beror på stress då jag sovit kanon i helgen.
 
Det vore dumt att säga att den var tom för det ska mycket till för att få in det här med nya möjligheter och nya chanser... men jag ska försöka hålla den på lagom nivå i alla fall. 
 
Röst har jag en aningen men det kommer liksom bara ljud när det vill och jag själv blir också lika rädd varje gång då det dessutom inte låter som jag. 
 
Igår tog jag i alla fall ett beslut om att vara ledig v18 så det ska bli härligt. Nu ska här planeras lite!
 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Hoppas att du får rösten tbx.
Sv: Kulturtantarna kommer att träffas varannan vecka och nästa gång ska vi till Medelhavsmuseet.

Svar: Rösten kan jag kraxa med nu så det går mot rätt håll. Bara en förkylning nu som attackerat mig. Låter som en rolig grupp du skaffat dig!
Frk M

2 anette:

skriven

Hoppas du känner dig bättre. Kram Anette

Svar: Usch det verkar som en förkylning slår till nu :(Hoppas bara det vänder snart
Frk M