Utgång och kakel

Kommentera
Helgen har ägnats på ett antal barer och restauranger känns det som. Jag önskar jag hade varit bättre på humör för det så jag hade uppskattat det mer men vad ska man göra då man lovat...
 
I fredags blev det att träffa en gammal kompis. Vi har kommit ifrån varandra lite och jag tycker hon har stannat av lite medan jag förändrats. Å andra sidan tycker hon nog att jag är tråkig :o
 
Igår var jag iväg med en kompis och köpte kakel. Snällt att köra då jag inte kör. Råkade pruta ganska rejält på det... ofrivilligt och skäms nu. Jag tänkte fel men killen i kassan borde i och för sig vetat bättre att priset var per kvm och en förpackning var INTE en kvm utan mer... jisses nu kan jag aldrig handla där igen.
 
Släpade tungt och sen lämna bil och ut på shopping på stan med samma tjej... sen råkade det bli ett glas vin och sen mat och sen drink * två. Jag hade absolut ingen lust men då hon var snäll och ställde upp så kände jag att jag inte kunde säga nej.
 
Idag blir det en sväng till föräldrarna även om mamma är på växelboende men fix med månadsbestyr behövs göras så lika bra att få det gjort.