Jag bor i fel land

4 kommentarer
  • vi börjar våra jobb betydligt tidigare på morgonen än de flesta andra länder (åtmistone i europa)
  • jag är en fryslort och i ärlighetens namn har vi det inte så jättevarmt större delen av året
  • väldigt sällan har vi halvstorlekar på skor
Ja det var väl egentligen det... restan är ganska ok. Men bra om vi kan fixa även detta. 
 
 
1 Susanne:

skriven

Håller med om de 2 sista punkterna intensivt. Brukar vara på arbetet runt 9 och de tycker jag är rätt OK.

Svar: Å jag är alltid nästan i alla fall på plats före 8... alldeles för tidigt då jag sällan går hem förrän sent alt jobbar kväll hemmifrån.
Frk M

2 Anonym:

skriven

Jag känner som du. Tänkte på det i dag. Visst är det fint med alla årstider men i grunden är jag en soldyrkare och tål inte kyla. När jag blir pensionär eller vinner på lotto får det lov att bli "sommarstuga" i Spanien. //Mia

3 Anonym:

skriven

Jag känner som du. Tänkte på det i dag. Visst är det fint med alla årstider men i grunden är jag en soldyrkare och tål inte kyla. När jag blir pensionär eller vinner på lotto får det lov att bli "sommarstuga" i Spanien. //Mia

Svar: Låter som e n bra plan :)
Frk M

4 FREEDOMtravel:

skriven

Min man fryser också alltid och undrar varför han bor i Sverige. Fast å andra sidan har han haft på sig för lite kläder varje vinter i 50 år... av obegriplig anledning ;)

Svar: Det här med kläder... jag älskar ju att bara sticka fötterna i ett par skor och sen gå.
Frk M