Tittar höger och tittar vänster

En kommentar
Veckan som gått har varit en ok vecka. Den bordce varit bra då jag gjort mcycket roligt men jag har varit så trött. Planerna har hållit hyffsat. 
 
Jag har:
  • Tränat 2 pass 
  • Haft 2 utekväll
  • Träffat mina föräldrar en kväll
  • Haft hanteverkare som installerat el, eluttag och som satt upp köksfläkt och vägglampa åt mig
  • Haft hantverkare som sett över lgh för att ge offert på fortsatt renovering
  • Jobbat som ett gnu
  • Hade en egen fredagkväll i soffan och somnade gott där...
 
Veckan som kommer innehåller hitintills:
  • Jobb vad annars
  • Träning 2 pass
  • Jobblunch med fd chef
  • Födelsedag
  • Ansiktsbehandling

Bildresultat för blickar framåt och bakåt
 
1 anette:

skriven

Låter som du har en spännande vecka framför dig. Kram Anette

Svar: Ja, den ska bli bra!
Frk M