Å hej å hå vad det går

3 kommentarer
Väldigt väldigt mycket nu. Så pass att jag har känslan av att inte längre ha kontroll. Jag gillar inte att hasta över saker och göra saker halvdana. Mår således sådär. 
 
Hur om hade jag en ledig dag i fredags. För att kunna koppla av åkte jag av och an till Köpenhamn under dagen. Det blev riktig bra och jag skulle lätt göra om det igen. Jag strosade. shoppade och åt lunch och fikade. Steg för dagen blev över 31 000 så lat var jag inte :)
 
Strosade nedför livet och genom underbara Nyhavn. 
 
 
 
På väg till lite Outlet shopping sa jag hej till damen i vattnet - den lilla sjöjungfrun.
 
 
Det är väldigt mycket jul i Köpenhamn. Mer än hemma tycker jag. 
 
 
 
Gillar att SAS kör med svensk belysning när vi landar är på väg att landa i Stockholm.
 
 
 
 
 
 
 
1 home2tiny:

skriven

Mysigt med en tripp till Köpenhamn i juletid, längtar själv dit. Kramisar Tina

Svar: Ja, det var helt underbart. Rekommenderas om man vill ha en dag för sig själv :)
Frk M

2 Malla:

skriven

Vilket härligt brejk i vardagen. Shit vad häftigt med svenska färgerna i planet, det har jag aldrig sett. :)

Svar: Jag tycker färgerna var roligt. Extra för att jag på Köpenhamn H fotade alla rödvita flaggor i kombination med att automater etc var rödvita och gjorde reflektionen att det skulle inte ske hos oss. Vi är lite dåliga på att hedra och få känna just Sverige utan att hamna i tråkiga diskussioner om främlingsfientlighet.
Frk M

3 Anonym:

skriven

Underbara Köpenhamn ❤️ Kram Sanna

Svar: Ja helt underbar är den staden
Frk M