Nedräkning

En kommentar
Ja inte till jul men till ledighet. Lääängtar och fasar. Går mot klockan som vanligt. Jobbar dygnet runt så jag riktigt kan njuta av min ledighet eller inte... Är alltid så slut att jag nästan sover dygnet runt när det väl är ledigthet för mig. 
 
Något positivt idag är att jag påbörjar en rerytering. Vi har gått en kort under hösten vilket ökat min belastning då det är jag själv som har kompetensen. Inom kort hoppas jag kunna rekrytera en till. 
 
Haha... denna passar bra på mig just nu så snälla hjälp till :)
 
Bildresultat för måndag ekorrhjul
 
1 Susanne:

skriven

Hoppas att du får in en kompetent kollega så att du avlastas.
Ha en härlig måndag.

Svar: Vi får hoppas. Det finns bra sökande men sen kommer lönefrågan och där får vi ofta problem även om jag inte förstår det fullt ut. Att ha övertidare kostar en enorm summa av pengar och energi.
Frk M