Bokslut Januari

3 kommentarer
Som ni vet har jag tipsat om hur man kan göra bokslut när man ska minska sin garderob eller bland alla sina saker. Jag började med det EFTER min storrensning. Målet är att minska allt jag lyckats shoppa på mig och pula in i garderoberna :) Förhoppningsvis blir jag mer påmind så jag shoppar mindre :)
 
Jag lyckades ganska bra. Mitt januari bokslut ser ut som följande:
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Oj en sån lista hade jag ibte vågat göra haha. Kram Anette

Svar: Haha nä det kan bli en chock ;)
Frk M

2 Susannef:

skriven

Härligt att den högra sidan är längre ;)

Svar: Oja! Men skulle behöva en sån här lista varje månad ;)
Frk M

3 kolonilotta :

skriven

Den där var ju jätte bra.
Nu shoppar jag inte speciellt mycket så för mig behövs nog ingen.
Då kanske jag skulle handla mer istället för att jag blir påmind om hur lite jag gör det ;)

Svar: Haha ja det bli väldigt bildligt... om jag fortsätter i den här takten så kanske det blir bra om en sådär 15-20 år... :)
Frk M