Fredag

3 kommentarer
Äntligen fredag får man säga! Väldigt märklig vecka med mycket att bli upprörd för och lägg till pms... Helgen är oplanerad förutom vanliga bestyr som tvätt, handla. Skönt!
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag tog en ledig idag och ska tillbringa den med lite shopping och lunch med mina bästa.

Svar: Å så mysigt! Jag måste också planera in lite sånt men är så dålig på att vara ledig. Det tar ett tag innan jag varvar ned och får mersmak istället :)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Vad hände med "dagens må bra"?
Glöm inte att göra det för dig själv i helgen! ❤
Stor kram och trevlig helg.

Svar: Det undrar jag med. Ska försöka hitta lite fokus igen :)
Frk M

3 kolonilotta :

skriven

Såg precis att jag skrev mitt namn istället för mitt bloggnamn :)
Många Susanne att hålla reda på.
Liva det också! Att du lägger lite fokus på din härliga "dagens må bra"

Svar: Ja men jag tror allt jag har koll på er :)Ja jag måste ändra kurs nu.. svårt då man är van att jobba...
Frk M