Renovering

2 kommentarer
Jag borde börja renovera min lägenhet... men det är ju så dyrt när man inte gör det själv. Eller även om man gör det själv så kostar det pengar förståss. Mina möbler börjar också bli ett antal år... jag med troligen då men det vill jag inte höra någon om. 
 
Det är märkligt att jag som gillar att shoppa kläder och make up känner sån allergi mot hemmet. Jag varken tycker om att lägga pengar på det eller tycker det är roligt. Antagligen en kombination. Att hantera hantverkare är inte heller någon favorit ;)
 
Jaja jag har i alla fall börjat lista lite och gör man lite så vill man göra mer. Får börja ta in lite offerter när jag fått ett grepp...
 
 
 
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Vilket sammanträffande! Vi har precis börjat prata om samma sak här hemma. Men varför ska det behövs vara så himla dyrt för. Vi behöver renovera vårat kök. Och köpa lite nya möbler.
Målade om luckorna när vi flyttade in för nästan 8 år sen. Men inget annat. Och sen det här med att komma överens om vad vi ska ha...
Jag kommer nog skjuta upp det nått år till. Orkar inte...
Kram raring.

Svar: Vad kan vara värst? Komma överens eller ha beslutsångest när man ska göra val :)
Frk M

2 Susanne:

skriven

Jag älskar att piffa hemma och mitt nästa stora projekt är att lägga ny parkett på undervåningen. Drar mig lite pga kostnaden.

Svar: Oj jag kanske kan anställa dig :)
Frk M