Rensa böcker

2 kommentarer
Tänk att jag ska ha så svårt att skiljas från böcer. Ändå finns det mesta numera att tillgå digitalt. Merparten kommer jag dessutom aldrig att läsa om. 
 
Har idag i alla dall rensat ut 16 stycken. Borde varit 160 men man ska ju vara glad för det lilla sägs det. Om jag tar 16 i månaden så blir ju året bra ändå :) (Kommer då aldrig och gå men men...)
 
Hur är ert förhållande till böcker?
 
 
1 Days by Johanna:

skriven

16 är bättre än inget. Ha ringa böcker hemma alls, men brukar inte ha svårt och skiljas från dem :)

Svar: Tack för din kommentar :)Önskar jag vore som du och inte blev så fäst vid dem.
Frk M

2 kolonilotta :

skriven

Oj! Jag köper mest pockets och ger bort när jag läst ut.

Svar: Jag läser mest på platta och lyssnar på ljudböcker numera... men typiskt att det ska vara så svårt att skiljas från dem :)
Frk M