Trevlig kväll

2 kommentarer
Det är svårt att vara ledig när man är van att jobba mycket. Jag kommer måste skriva på ett avtal med arbetsgivaren om att inte jobba så mycket samt hur jag ska ta ut mina timmar. Har hittills vägrat då det inte stått något om deras ansvar att skapa de förutsättningarna. Nu håller de på att forma den delen. 
 
Hur som så innebär det som igår i kombination med att jag var hos läkare på eftermiddagen så kom jag hem tidigt vid 16-tiden och tristessen satte in direkt då jag inte visste vad jag skulle göra. Hade ju inte i förväg planerat. Skickade ett chattmeddelande till en kompis och fick sedan sällskap till fredagsvinet. Så mysigt! Ibland kan det svänga fort och det blev en trevlig kväll.
 
Idag blir det ikea och bära golvlampor hem till syster utan bil med syster... kommer ju se spännande ut... :)
 
 
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Att konka från Ikea utan bil är ingen rolig sysselsättning. Men måste man så.....
Härligt att du fick till en mysig kväll! :)
Kram

Svar: Det gick bra. Vi köpte i alla fall ingen soffa :)Fredagen var alldeles perfekt. Lite tid med väninna och lite tid själv.
Frk M

2 Gemsofmylife :

skriven

Du får höra av dig så har jag bil :)
Behöver åka dit jag med
Kram

Svar: Raring! Du är alldeles för snäll.
Frk M