Decemberskoj

En kommentar
Då det varit lite tufft med egen sjukdom och med föräldrar så blickar jag tillbaka lite och ser att jag faktiskt hunnit med en del roligt. På listan På gång hittade jag:
 
  • 20/10 spakryss m skaldjur och bubbel
  • 24/10 Syfestivalen
  • 22/11 NYC
  • 5/12 Glöggmingel
  • 12/12 Stjärnjul
  • 15/12 Glögg med jobb & fondueboden med väninna
  • 18/12 Fanny & Alexander
  • 21/12 AW med fd kollega INSTÄLLT
  • 28/12 Spakryss
  • 31/12 Nyår
En rätt bra månad :)
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Nu har jag läst ikapp sen jag senast kommenterade!
Jag är otroligt tacksam att vi fortfarande kan samtala.
Även om det mest kretsar kring hans smärtor och oförmåga att komma ut eftersom han är sängliggande.
Det är det som känns värst för honom.
Du är en otrolig dotter som ställer upp med allt för dina föräldrar samtidigt som du själv inte mår så bra varje dag! Du behöver verkligen dina små semestrar som du unnar dig så och då. Men du skulle behöva mer.
Dock såg December strålande ut med allt kul du hittade på! :)
Sånt ger en massa energi.
Glöm inte bort att ta hand om sig själv också. ❤
Annars är du inte till nån nytta för någon. Och framförallt inte för dig själv! ❤
Stor energikram till dig vännen.

Svar: Det är svårt att se sina föräldrar inte klara sig. Blåser över lite energi till dig med.Idag blir det hårklippning i alla fall så ska passa på att njuta en stund.
Frk M