Husmorssysslor

En kommentar
Idag har varit en pysslardag skulle man kunna säga. Medan min städtant/dam var här så släpade jag ned saker som ska slängas i container (när den nu kommer) till källaren så får de bo där i väntan på. Därefter handlade jag med vagnen... känner mig så galet gammel då jag går med den. 
 
Lagade mat; kyckling, champinjon, spetspaprika med cremefraiche, soja, mangochutney, blåmögelost typ. Mums! Ibland lyckas man helt enkelt :)
 
Därefter har jag gjort en budget för 2016 (hoppsansa ska inte säga var jag har "övervikten"), tar även en app till hjälp. Sen fixade jag till en enkel excellista för att kunna göra bokslut
 
Nu ska jag minska sakerna i garderboerna och kanske om jag har tur öka summan på kontona :)
 
Vill ändå poängtera att jag aldrig shoppar för pengar jag inte har samt att jag har en förmåga att spara så pass att min bankman säger till mig host host att leva lite. Han går klart inte igenom mina kontoutdrag...
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Det du lagade lät supergott, har du möjlighet att fixa receptet? Kör hårt! Jag tror på dig :-)

Svar: Hej anonym :) Försöker ordna ett ungefärligt under veckan. Håll utkik bland mina inlägg!
Frk M