Lite lördagsshopping på Headcare

En kommentar
Har på morgonen lördagsshoppat lite till mig själv och jag kan verkligen rekommendera dessa produkter och leverantör. Bättre produkter finns inte i mitt tycke och därför vill jag gärna tipsa om dem. 
 
headcare hittar ni dem.
 
Matrix so long damage schampo och balsam.
 
 
 Matrix Total Results So Long Damage Duo 300ml
 
 
 
Revlon Nutri Color creme. Brukar själv kalla det balsam med färg. Superbra!
 
 Revlon Nutri Color Creme 1003 Pale Gold 250ml
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Tack för tipset.
Men med en bästa kompis som frisör så följer jag slaviskt hennes råd! ;)
Svar på barcelona: vaeje gång jag är där så hittar jag nya favoriter både när det gäller restauranger, uteställen och shopping center. Finns ju hur mycket som helst. Och hela stan är så vacker så man får aldrig nog av allt! Men har bl.a Picasso museet kvar och camp nou. Kram

Svar: Så är det ju!Ah tänkte om du hade några måsten :) Ska försöka ta mig dit under året...
Frk M