Påfyllning av basgarderob

3 kommentarer
Jag har ju tidigare skrivit tips om hur en basgarderob kan se ut. Jag måste se till att jag uppdaterar och kompletterar min. 
 
  • 1 mörk kostym - vill vänta tills jag tappat lite mer i vikt
  • 2 udda blazer gärna svart och mörk blå  - blå behövs - svart finns om jag går ned i vikt
  • 2 jeans svarta och mörkblå - finns
  • 3 toppar bomull - finns
  • 2 skjortor bomull vit och färg  - behöver båda lite oklar vilket snitt jag vill ha
  • 2 siden blusar - finns
  • 1 kofta - finns
  • 1 tröja - finns
  • 1 kjol - finns
  • 1 klänning - finns
  • 1 den lilla svarta - finns
  • 1 kappa - finns
  • 1 jacka - finns
 
Min shoppinglista blir då:
  • Mörk kostym
  • Mörkblå blazer
  • 2 skjortor bomull vit och färg
Bra att ha lite koll så man inte shoppar något onödigt ;)
(Det blev ju nästan lite komiskt.)
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

:) Finns ju inget onödigt!

Svar: Haha min garderob spricker om jag inte skärper mig nu :)
Frk M

2 Anonym:

skriven

Låter som en bra lista.... Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Svar: Ja lite tänk kanske man ska ha ;)Spontanshoppar lite för mycket :(
Frk M

3 Susanne:

skriven

Låter som en bra basgarderob.
Sv: Tror att det var ca 500 tillresta Djurgårdare. Mamma Mia var kanonbra

Svar: Kul!Ska också försöka få tag på biljetter till Mamma Mia
Frk M