Spara eller slösa?

2 kommentarer
Jag är nog mer en spara än en slösa även om jag förstår att det kan vara svårt för er att förstå då jag unnar mig en hel del behandlingar, resor och shopping. Men tro mig jag är en spara. 
 
Både ekonomiskt och i skåpen. Det här ger ju lite problem då jag gillar stilrent och jag gillar att shoppa :)
 
 
Igår rensade jag i köket och jag skulle vilja ha ett smart tips om ni har ett att dela med er med!
 
Jag kan lova att det är inte vad jag prioriterar vid shopping och ändå så samlas det saker konstigt nog. Även badrumsskåpen hann få sig en rejäl rensning så jag är nöjd. Idag tror jag det får bli bokhyllan!
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag är oxå en Slösa, har överfyllda garderober för jämnan.

Svar: Klädsidan har jag inte kommit till än i min rensning... gjorde lite halvhjärtat försök inför en klädinsamling i kyrkan till de nyanlända men som tur är fortsätter den så jag kan gå dit i omgångar. Har du att rensa så är det mitt tips att vända dig dit med det du rensar ut. Stort behov finns.
Frk M

2 I will not keep calm and you can fuck off:

skriven

Vi rensade som attan i en kläd- och skogarderob härom dagen. Så skönt! Bort med sånt en inte använder och rent och snyggt. Ett tag iaf :p

Svar: Haha, ja det är märkligt att de där garderoberna på något konstigt eget sätt roddar igen sig.
Frk M