En utekväll

En kommentar
Igår på eftermiddagen sågs jag och min syster för att dela en flaska vin på loopen i Stockholm. Älskar stället. Vi blev inte nöjda med det utan satt kvar tills de stängde och sen var vi hungriga och promenerade till thaiboat för middag. Båda ställena är underbara sommartid och jag rekommenderar dem verkligen.
 
Resultatet blev hemma först till midnatt och 18953 steg. Fast då inkluderar jag min PW jag tog under gårdens förmiddag också. 
 
Älskar när man kan vara ute i en ärmlös klänning dygnet runt. Bara sticka fötterna i ett par skor och gå.
 
Loopen
 
 
Thaiboat
 
 
Thaiboat älskar inoovationen...
 
 
 
1 Malla:

skriven

Åh vilken ljuvlig kväll. Och av bilderna att döma kan man knappt tro att du var i Sverige:)

Svar: Mycket bra och kul även om det kanske blev lite för mycket vin.
Frk M