Det blir inte alltid som man tänkt sig...

En kommentar
Dundrar in på träningslokalen till ett pass kl 12 men är ganska solo där... missade passet med en timme :o Nåväl lite småshopping på stan och sen hem igen. 
 
Lagade köttfärssås, bäddar rent, pratat med kollega gällande en rekrytering och tvättar. Lagt ut en del annonser på tradera och hoppas få lite sålt. Synd med oanvända kläder och skor så försöker först där innan de går till skänks. 
 
Har ont i nacke och axlar så det räcker och blir över. Tror det är för att jag börjar slappna av. En promenad får det bli ikväll så får jag till min vardagsmotion också. 
 
Vad har ni haft för er då?
 
 
1 Susanne:

skriven

Låter som en ganska stressig dag. Jag har arbetat hela långa dagen.

Svar: Hm å jag som känner att jag inte fått något gjort och slösat bort dagen...
Frk M