Lite öm i kroppen och semester eller inte

Kommentera
På gårdagens powerwalk fick jag för mig att jag skulle lufs bitvis. Det känns i kroppen idag. Har idag också tänkt att jag ska hinna med ett corepass. Målet är att komma igång med träningen igen under semestern. 
 
Sovit som aldrig förr när det blev midsommar. Första natte kl 23-13... andra 00-11... Nu börjar det rätta till sig även om jag vänt dygnet något och nu försöker hantera det.
 
Gick på semester efter midsommar men är inte i mål med vissa uppdrag så småjobbar nu första veckorna. Inte bra men så fick det bli. Strök redan en vecka och måste ju gå någongång...
 
För övrigt inga planer men vill iväg en sväng någonstans så får se vart det blir. Troligen blir det själv då jag inte hunnit planera något med någon då jag jobbat på tok för myckte.