Sneak peek

4 kommentarer
En lite sneak peak på min köksrenovering. Kran är på plats sen fotot.
Med olika utförare så kan jag tycka det går i märklig ordning men men imorgon är det i alla fall byte av kakel.
Sen ska fläkt på plats och på lite längre sikt ny spis. Den jag har nu höjer jag så länge.
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Visst är det segt. Vårat är inne heller klart än. Väntar på att dom ska byta ena bänken som blev för kort. Men det blir ju jätte fint! Har du ingen före bild att visa?

Svar: Ah kan ni inte dra elen före det?
Jag har några småjusteringar som inte verkar vara något problem att få gjorda. Sen väntar jag på en ny lampa och fläkt. Måste även ta mig i kragen och välja bänkbelysing vilket inte är det lättaste... SEN kan elkillen komma :)
Frk M

2 Gemsofmylife:

skriven

Skönt när det börjar bli klart !! och riktigt mysigt !!!
Kram

Svar: Jag hoppas så. Lite småfix för dem att justera. Sen måste jag hålla ångan uppe för resten också :)
Frk M

3 kolonilotta :

skriven

Elen är dragen. Men vi vill inte sätta kakel på den väggen innan nya bänken är på plats. Så fort kaklet är uppe ska vi också iväg och välja belysning. Blir ledslinga för oss. Dom verkar så smidiga att koppla ihop samt att dom lyser väldigt fint och bra.

Svar: Åh vad har ni hittat för några? Jag letar febrilt....
Frk M

4 Malla:

skriven

Kul med nytt! Blir riktigt fräscht och fint!

Svar: Det är kul att det blir fint men fy för alla beslut och hantverkare.
Frk M