Då var det snart dags igen!

Kommentera
Påskens sista dag idag och jag har gjort massor av annat än jobb men kanske inte riktigt energiboostat. 
 
Skärtosdag ägnades åt tvättstugan mestadels. Skönt att få rent om inte annat :)
 
Långfredag var det familjecirkus. Mamma var bra i början men sen gick det utför. Hennes sjukdomar gör snabba svängar. Att hon rör till och glömmer är inte så farligt men när hon far med vanföreställningar som är osanningar är det desto knepigare. Jag tycker inte om att oskyldiga anklagas. Mestadels är det personalen på boendet så jag hoppas de är vana och inte tar det personligt.
 
Påskafton åkte jag på en spakryss. Bra frånsett att hon jag åkte med kan dra iväg i alkohol snäppet för mycket och tyvärr drogs jag med. Inte så jag mådde dåligt men jag var nog inne mer på njuta än mängd. Funderar lite på varför jag inte sa stopp för egen del men antagligen alkoholen jag redan hade i kroppen. 
 
Påskdagen var en dag mestadels ombord och jag fick en störtskön behandling och hade bra spa ombord. Njuter så av sådant. Sen fick jag med mig reskamraten hem som inte ville gå hem så drack vi lite vin och åt leftovers här. Sen blev det en tidig kväll.
 
Annandagen ser ut att bli fin. Får bli en promenad och kanske en tur till Ikea vore på sin plats.Behöver lite nya kuddfodral och en ny tvättkorg då den gamla inte rullar längre och säcken blivit tänjd och går i backen när det är mycket tvätt i den. Stora investeringar på gång alltså! Sen borde jag fortsätta rensa lite i skåp och lådor... tänk att det aldrig tar slut men nu känns det lite som ny säsong när solen kommit och man kanske kan bli av med en del på nytt. ;)
 
Allt som allt en bra påsk men mer energi kunde jag allt boostat. Förstår inte varför jag inte kan bli av med tröttheten.