PW, Runkeeper och vackra blommor

3 kommentarer
Någon som vill bli vän på runkeeper? Jag kör mest pw när det väl blir träning av men tänkte det kanske skulle sporra lite. Adda mig gärna (eller vad det kan heta). Mitt användarnamn är Frk M.
 
Kom hem från jobbet i tid även om jag inte är klar för dagen och tog mig ut på en underbar power walk. Hur snabbt går ni när ni power walkar? Jag blir i alla fall svettig så det måste ju räknas tänker jag mig :)
 
På väg från lunchen rundade vi huset och visst har vi vackra blommor där jag jobbar?
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Helt underbart. Kram Anette

Svar: Ja en perfekt dag!
Frk M

2 Susanne:

skriven

Jag tog en PW efter arbetet, så skönt, Nu håller jag på att samla krafter för att packa för min Malmöresa,
Kram

Svar: Det blev en idag med. Ha det fantastiskt i Malmö!
Frk M

3 Malla:

skriven

Hej FrkM!
Härligt att se att du är kvar på din blogg.
Jag är åter men med en ny blogg, hoppas du vill kika in.
Må så gott
Kram / Malla

Svar: Hej underbara du! Vad roligt du är åter och att du hörde av dig :) Saknat dig <3Härligt att se att du i livets berg och dalbana kunnat behålla fokus på dig själv också medan jag tappat bort mig själv helt. Kram
Frk M