Blandade känslor

2 kommentarer
Jobbet som alltid i kaos. Blir av med några miljoner i min buget så nu ska hjärnan starta arbetet hur det ska lösas. Går på semester på fredag och har veckors jobb som borde hinnas med före det.
 
Igår var jag ute med två tjejer från jobb och åt. En har slutat och en är på väg förstås. Galet vad det behövdes ses. 
Idag ska jag träffa en annan väninna och vill helst avboka men har redan gjort det en gång så det gör jag inte igen. Då har jag nog inte henne kvar.
 
Bildresultat för ekorrhjul
 
1 Susanne:

skriven

Hoppas allt löser sig så du slipper stressa så både med vardag och jobb.
Kramar

Svar: En vacker dag gör de det :) Kram <3
Frk M

2 Anonym:

skriven

Känner precis som du. Hinner liksom inte med allt och mår dåligt av det. När ska det vända är frågan? Kram/Mia

Svar: Jag vet inte. Igår var det bryt på jobb. Idag kändes det lite bättre. Kram <3
Frk M