Hemmadag

Kommentera
Har inte varit utanför dörren idag fast jag borde tagit en promenad i solen och boostat lite. Isället har jag pysslat hemma och fått en massa gjort.
 
  • gått igenom min ekonomi och pension
  • plockat undan kläder
  • bäddat rent
  • tvättat
  • slitigt ned duschdrapperi och duschmatta til tvättstugan och sen tillbaka
  • släppt in hantverkare som jag tittat på då de:
  1. bytt en skåplucka
  2. byggt en vägg i ett skåp så jag slipper riva mig på skruvar
  3. spacklat och målat en förhöjning på en köksbänk
  • sett massor av avsnitt av the fall och jagat upp mig
  • spelat massa dåliga spel på paddan
  • badat
  • jobbat
  • pratat irriterat med mamma på telefon
Nu blir det snart sägen och jag hoppas sömnen infinner sig då veckan som kommer blir tuff på jobb. 
 
Bildresultat för happiness quotes