En ledig dag eller?

2 kommentarer
Efter att ha vaknat imorse så bestämde jag mig för en ledig dag. Eller ledig och ledig men efter en lugn förmiddag besökte jag elgiganten för att begria mig på hur hur man köper en bänkdiskmaskin och hur de ska kopplas in. De visste inte säljaren heller så jag lämnade butiken.
 
På väg ut kände jag behovet av en ny städmanick. 
 
 
Efter konsultation blev jag påmind om att jag hade städerska och inte alls behövde en sådan. Så jag lämnade butiken och gick över till IKEA där jag shoppade lite smått och gott. Kuddarna jag skulle ha upptäckte jag i kassa inte alls var de som jag tagit i min gula kasse så de fick bli kvar i butiken. En obligatorisk ikea fika fick det bli i alla fall. 
 
 
Åker hemåt och tar vägen över begravningsplatsen hem. En av alla mina favoritplatser.
 
 
Fortsätter med att städa lite... städerska ja men då måste man komma ihåg dem också så man inte låser ut dem. Uppskattar att jag valt att bo i liten lägenhet då jag måste städa själv...
 
 
En spännande stund när jag hoppas på 25 miljoner. 
 
 
 
Det går ingevidare så sätter mig i soffan med ett glas vin. 
 
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Det låter som en bra ledig dag.

Svar: Tack för din kommentar! Ja, det var en bra dag :) Hoppas du också hade en bra dag.
Frk M

2 Malla:

skriven

Ha ha vilken dag :) Låter ju kanon att du blev påmind om städerskan!