En lugnare men hysterisk vecka

En kommentar
Jodå jag lever även om det är knappt mellan varven.
 
Har inte jobbat fullt så mycket denna vecka som senaste månaderna men kommer nog landa på en 55 timmar ändå. Ett antal aw kvällar har också hunnits med. 
 
Onsdag - supertrevlig kväll på Gondolen med bloggvän. Helt överraskande att jag fick världens finaste present med massor av hår- och hudvårdsprodukter! Helt perfekt för mig som älskar sånt :)
 
Torsdag - efter en inspirationsdag för chefer tog jag och kollegan ett glas på hemvägen. 
 
Fredag - middag med bästa gamla arbetskamraterna.
 
I helgen blir det kombination av lugn, shopping och jobb.
 
 
 
 
 
 
 
1 Kolonilotta:

skriven

Härligt med lite mys på kvällarna som ombyte mot allt jobb!

Och toppen med en bloggvän som arbetar med hud och hårvårdsprodukter som kan skämma bort dig! :)
Det är du värd vännen!
Kram ❤

Svar: Måste skapa mer balans.
Uppskattar att någon tänkt på mig och att bli överraskad och glad.
Frk M