Lite tid för mig själv

Kommentera
Lite tid för mig själv är verkligen något jag behöver just nu. Även tid med vänner och familj. Det jag inte behöver är mer tid på jobb. Några helger i rad har jag så gott som fallit ihop. Ägnat tiden till att lyssna på böcker och sett på film. 
 
Hade också en ledig dag i veckan (om man nu kan säga ledig då man ändp ligger långt över veckoarbetstiden). Var på en superskön och lugn spakryss. På kvällen skaldjur och champagne. Dagen efter spa och behandling. Sen var det bara att ta sig tillbaka till verkligheten igen. 
 
Fortsatte med att unna mig själv på onsdagen med en ansiktbehandling. 
 
Idag är det tårta med min mamma. Anledningen till tårta är oklar men det var prompt tårta det skulle vara så då får det väl bli så. 
 
Bildresultat för dont think too much