När man är lite trött som jag

3 kommentarer
Så somnar man gärna om på helgen... två gånger blev det. Vaknade kl 6 men klev inte upp. Efter lite surf och bok så vaknade jag kl 9. Efter lite bok igen vaknade jag strax före 11 :o Ja jisses denna dag försvinner bara.
 
Tvättiden sov jag över och jag har ett berg. Nackdelen med att inte ha egen maskin. Men gillar att tvätta i tvättstuga då det går fortare och jag får allt bort samtidigt. 
 
Bestämt mig för att idag får bli en slappardag. 
 
Bildresultat för chill out funny
 
1 Susanne:

skriven

Sådana dagar behövs oxå. Ha en fortsatt härlig chilldag.

Svar: Absolut!
Frk M

2 FREEDOMtravel:

skriven

Haha, skön bild! Chilla på!

Svar: Har två lägen. Chilla eller stressa ihjäl mig.
Frk M

3 Maria:

skriven

Här kommer ett sent tack! För att du hittade Cias blogg åt mig :-) Hoppas allt är bra med dig, själv har jag fått börja om...blir sååå trött på mig själv :-(
Ha det gott//Maria

Svar: Glad jag kunde hjälpa till.
Frk M