Tittar höger och tittar vänster

En kommentar
Ännu en 70-timmars arbetsvecka. Vill i mål!
 
Bra saker denna veckan:
  • AW med kollega fredag. Ventilerade massor. 
  • Även om många bollar fortfarande är luften så landade jag några i storprojektet.
  • Frisören... finns inget bättre
  • Några fix klara med restlistan i köket
Bra saker nästa vecka:
  • AW med bästa tjejerna på tisdag
 
I övrigt är det bara jobb jobb jobb....
 
Bildresultat för work work work
 
1 Malla Sjöholm:

skriven

Kul att du hinner med lite annat och förgyller vardagen, din jobbresa känns ibland vara oändlig och jag är imponerad att du orkar. Kram

Svar: Den är oändlig dels för att jag inte får förståelse för verksamheten och då möjlighet till att ha resurser, dels är det ont om resurser på marknaden också. Det blir inte bättre av att jag är som jag är som person och inte låter något annat än jag själv falla...
Försöker pressa in lite annat. Jag vet vikten av det. Måste bara se till att jag också får lite fokus i form av sömn, bra kost och rörelse. Sen är ju allt toppen :)
Frk M