Mission Enomdan och Minska garderoben - april

En kommentar
Enomdan för att rensa ut lite saker från hemmet var det några som hakade på. Hur har det gått för er?
Jag har hållit utmaningen och även fått ut lite till... behöver ni rensa ut mera kommer jag med en ny utmaning under maj maj månad imorgon måndag 1 maj. Häng gärna på!
 
Som ni vet försöker jag ocskå minska mina garderober rejält då de är sprängfulla. Det är en lång väg kvar innan de ens är någotsånära ok. Jag har helt enkelt alldeles för mycket kläder, skor, väskor, accessoarer etc. 
 
Denna månad var målet att kasta ut en sak varje dag. Så här gck det. 
 
Inköp:
  • Soffbord
  • Filékniv
 
Utrensat/Kastat:
  • Cape
  • Trosa
  • iPad fodral 
  • Tandborstfodral
  • 5 böcker
  • Vårtfrysningsmedel - utgångsdatum 2011... I say no more!
  • 2 magnetlack
  • Träningskasse
  • Tofflor
  • Nät för flaskor
  • Olivsked från tupperware (aldrig använd)
  • Korkskruv (kräver handkraft jag inte har)
  • 7 handdukar
  • Trasig glas skeppa
  • Fjärrkontrollt till stereo som inte längre finns kvar...
  • Ägg sked med hålstickare... (vet ju inte ens vad den heter...)
  • Timer
  • Ögon brightner roll-on
  • Halsband
  • Sminkväska (nuvarande hade gjort sitt och jag har flera i skåpet...)
  • Kastrull (ni vet äggen...)
32 saker har lämnat mitt hem - märks det? Inte ett dugg kan jag säga. Rensning kommer att fortsätta!
 
1 Fröken M:

skriven

Jag gör mitt bästa för att rensa här och en hel del saker har sakta lämnat mitt hem, och mer ska det bli under den närmsta tiden.
Såg att Tradera har 50% på tio annonser tom idag. DET ska utnyttjas :)

Svar: Bra tips! Måste kolla jag med... fast vet inte om jag hinner!
Frk M